+31 (0)6 29 49 96 42 info@simaradministratie.nl

Particulier

Hulp nodig bij uw aangifte? Ook voor u als particulier kan simar administratie u uitstekend helpen!

 

Hulp nodig bij uw belastingaangifte? Komt u er niet uit? Belastingaangifte Zeeland kan u hierbij helpen.
Wij zorgen er voor dat u geen enkel belastingvoordeel misloopt!

 

Tegenwoordig valt de blauwe envelop niet meer door de brievenbus, maar krijgt u hem in uw berichten box op MijnOverheid.nl.

Heeft u hulp nodig bij uw belastingaangifte?

Ziet u er zoals vele andere mensen er weer tegenop om deze jaarlijkse opgave te doen? Bespaar tijd en stress door uw aangifte inkomstenbelasting te laten doen door Simar administratie.

Tegen scherpe tarieven bieden wij particulieren de mogelijkheid om de aangifte door ons te laten invullen en versturen. U bent dan verzekerd dat de belastingaangifte correct word ingevuld en dat de fiscale mogelijkheden op uw specifieke situatie volledig worden benut.
Heeft u een fiscaal partner? Dan is het goed om uw aangifte in 1 keer in te dienen met beide fiscale partners.
Zo kunnen wij voor u een fiscaal zo voordelig mogelijke aangifte doen.

Als u dat wenst komen we bij u aan huis de aangifte verzorgen.
Uw DigiD hebben wij dan niet nodig.
Geef nooit zomaar iemand uw DigiD codes!

Hoe wij werken:
Stap 1.
Download de checklist
Stap 2. Maak een afspraak met ons
Stap 3. Wij komen langs of u komt langs op kantoor en wij bereiden de aangifte voor met uw gegevens
Stap 4. Na uw akkoord dienen wij de aangifte in

Stuur een mail

info@simaradministarie.nl

Wij reageren binnen 24 uur.

Bellen mag ook

Telefoon: +31 06 29 49 96 42
K.v.K: 22061634
Beconnummer: 660978

Liever op bezoek?

Roelandsweg 1
4325CR
Renesse

Belastingaangifte Zeeland

F.A.Q.

Veelgestelde vragen, hier beantwoord:

Heeft u mijn DigiD nodig?

Nee die hebben wij niet nodig. Wij maken gebruik van professionele software om uw aangifte in te dienen bij de Belastingdienst.
Geef dus daarom nooit uw DIgiD zo maar aan iemand!

Komt u ook aan huis?

Ja, wij komen bij u langs. Mocht u dat niet fijn vinden dan kunt u ook langskomen op kantoor. Maar u gerust een afspraak of bel ons even voor informatie.

Welke gegevens heeft u nodig voor de Belastingaangifte?

U kunt de checklist downloaden. Daarin staat precies beschreven wat wij nodig hebben. Kruist u daarop aan wat voor u van toepassing is en zoekt u de desbetreffende spullen bij elkaar voor onze afspraak.
Dan kunnen wij de aangifte vlot verzorgen.

Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen middels internetbankieren. Ook hebben wij een mobiel pinapparaat waarmee u makkelijk en veilig kan pinnen. Wenst u een rekening, dan e-mailen wij u deze.

Ik heb geen aangiftebiljet ontvangen, moet ik dan toch aangifte doen?

Soms kan het toch zijn dat u verplicht bent om aangifte te doen. Of dat u recht heeft op een eventuele teruggaaf. Wij berekenen altijd of het loont om aangifte te doen!

Kan ik ook voor andere zaken bij jullie terecht?

Uiteraard, wij kunnen u helpen met uw boekhouding, salarisadministratie, interim-werkzaamheden, opvang bij ziekte. Neemt u contact met ons op!

Laat een berichtje achter

Heeft u een vraag of wilt u direct een afspraak inplannen? mail ons!





Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA van Google
Privacy Policy en
Terms of Service zijn van kracht.